Det var ju det här med rubriker ibland..

Sitter nere i köket och dricker kaffe med Madde. Vi ska snart bli hämtade för att fara iväg till Vreta. Dom visar upp hästar där idag och en häst som Madde fött upp ska visas så då ska vi dit och kolla. Jag vaknade tidigt som vanligt idag och har hunnit longera både Bella och Nova. Skulle ridit Bella men jag tror hon har en vidrig älgloppa på sig så hon stod och sparka som en tok. Försökte få bort den men hittade den aldrig. Dom var båda jätte duktiga och lyssnade kanon bra. Tränar gör jag ikväll, ville inte stressa med det och dusch innan vi ska åka. Är ju lördag och jag har ingen större lust att spendera den med att stress träna, får göra det nog ändå när det är vardag. Ska bli så skönt när gymnasieåren är över! Förut har jag ju tänkt plugga vidare på en gång så att det är gjort men det är jag alldeles för skoltrött för. Så jag tänker jobba och ägna mig åt hästarna i något år eller två innan jag sätter mig i skolbänken igen. Men halva höstterminen har ju snart gått och innan jag vet ordet av så har både tvåan och trean blåst förbi! När man kollar framåt så känns det som att tiden går jätte sakta med den går ju otroligt fort egentligen! Är ju som Anders brukar säga - Fredag hela veckan. Ända gången jag tycker det går trögt är tiden man spenderar i skolan, innan och efter skolan så går tiden så jäkla fort. Tiden går ju fort när man har roligt (y) Så det är ju tur att jag umgås med så underbara människor att tiden inte går allt för trögt i skolan ändå! Näe nu måste jag dricka upp kaffet innan det kallnar! Det där med att göra flera saker samtidigt är inte alltid min starka sida!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!