It all starts with one

Var in en sväng till byn förut för att glo lite när Anna red pay and ride/km på Rosé. Blev lika taggad som sist jag kollade! Gick otroligt bra för dom denna gång och dom är ju för fina tillsammans! Riktigt kul att se. Annars var det väldigt dåligt med folk. Hade det vart om en månad hade jag nog rätt lätt stallt upp bara för skojs skull nu när jag känner mig så taggad men det blev lite tätt inpå med att jag började sitta upp. Men jag får kolla runt lite ifall det finns något om inte annat så är ju ett av mina mål till nästa år att komma iväg på lite tävling med Nova! Om hon inte fortsätter vara såhär tjurig vill säga. Övningskörde förut, skulle svänga in hemma på gården och skulle då även växla ner till ettan och jag växlade och tänkte att ettan gick bra mycket snabbare än sist och då säger Madde att det var trean jag växlade till så det blev en himla snygg sväng kan jag ju säga (y) Men vi överlevde denna gång också! Dags för ännu en skolvecka, är sovmorgon imorgon som vanligt och den kommer spenderas på crosstrainern och i duschen (y) Trots träning så behöver jag inte gå upp fullt så tidigt som annars och det lilla som verkligen blir sovmorgon räcker för mig! Är skönt att inte vara så himla beroende av sömn eller att vara sjukt morgontrött! Nu ska jag kolla lite på One tree hill innan det är dags för Gustafsson 3 tr! Får man ju absolut inte missa!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!