Long time ago

Det var väldigt länge sedan som jag både var inne här och uppdaterade. Men det är nämligen såhär att jag faktiskt inte vet om jag ska ha kvar bloggen eller inte. Eller om jag ska ha kvar den och börja skriva sedan när jag får lust igen. 
 
Är mycket i mitt liv som har hänt, mycket personligt som jag inte vill ta upp här och jag har alltid haft lättare att skriva än prata (även om jag kan vara rätt duktig på att låta munnen gå i ett med) så är jag rädd att jag ska för skriva mig eller hur jag nu ska uttrycka mig rätt. Utåt visar jag att allt är bra men innom mig är allt en enda röra och jag känner att jag inte kan vara alltför ärlig om mina känslor och tankar här av rädsla att såra andra. Sen är ju min åsikt upp till mig osv men det är lite känsligare grejer det handlar om så det känns bäst att inte skriva på ett tag då jag dessutom inte har lust heller. Så då känns det som den bästa lösningen då jag kan ha svårt att sluta skriva när jag väl har börjat.
 
Får helt enkelt se hur det blir! :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!