And then there were none

Var ute i stallet till halv ett - ett någon gång i natt sen orkade jag inte vara vaken längre så jag gick in och la mig. Vaknar du vid sju varje dag automatisk så jag kände inte för att vara vaken jätte länge.
Jag har vart duktig och dammat mitt rum, har funderat på det i flera dagar men har inte blivit av men idag har jag haft mycket tid och har fortfarande. Satt även och skrev av Lovisas anteckningar samt skrev av engelska glosorna till ett annat papper så det är lättare att plugga på dom imorgon.
Ikväll kommer Lovisa hit! Vi ska glo på melodifestivalen och ha det mysigt! Imorgon får hon följa med ut i stallet och sen ska vi plugga! Och då menar jag verkligen plugga för jag måste verkligen det. Har skjutit på det hela lovet men vill inte lägga all min fritid på att plugga hela tiden.
Nu ska jag läsa engelskaboken, på tal om plugg (y) men ska skriva en uppstats kring den på torsdag så då är det väl bra om man läst den istället för att bara kommit till kapitel två..eller? Ja jo!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!