Cold

Sitter i biblioteket i skolan med hörlurar i öronen och ska få en del geografi gjort! Har egentligen sovmorgon men pluggar man inte hemma på kvällen får man plugga i skolan på sovmorgonen (y)

Kommer kanske få reda på företagsekonomin idag vilket jag fasar inför..men men! Är matte prov idag också, i två timmar (y) Kommer nog inte gå speciellt bra som jag säkert redan sagt. Det där med massa siffror är inte riktigt min grej och har aldrig vart. Kommer säkerligen aldrig vara heller!

Kommer verkligen spendera heeela min dag i skolan idag! Ska vara kvar efter skolan och öva med min ensemble grupp, får hoppas det går bra! Raggae är inte riktigt min grej, är så mycket rytm i det som man går efter och jag har inte riktigt det gunget i mig om man säger så!

Dags att fortsätta med geografin! Har inte så mycket kvar så kanske hinner bli klar om jag har tur!

Ha en bra dag i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!