Don't throw it all away

Känns som om jag inte har så mycket att säga. Händer ju grejer hela tiden men inget som känns relevant för mig att ta upp! Har vart otroligt härligt väder idag! Mår riktigt bra när solen är framme, snön är borta, man ser skillnader med marken på bara några timmar nu när det blåser så och det är ljust längre!! Våren är på väg!
Nova var lika fantastik idag! Är så stolt över henne! Både hon och jag tycker det är roligt att ta spontan svängar in i skogen för att vika av från vanliga vägen. Små klättrade lite idag och tog några travsteg i form på gärdet och det var sådan fantastisk känsla! Så fort jag tog tyglarna och tryckte till lätt med skänkeln så visste hon direkt vad jag ville och hon tyckte det var skit kul att få springa lite lätt! Gjorde bara en liten volt och några steg längs vägen och inget mer för mer behövdes inte. Vi blev verkligen ett! Känner mig helt salig!!
Hade tid hos optikern idag för synundersökning och nya linser. Får åka ner till Motala men har gått där och haft samma snubbe i fyra år snart och tycker dom är sjukt trevliga och han är jäkla rolig! Känns bra och tror att det är rätt bra att gå till samma, de vet vad man behöver och vad man vill och man vet hur dom fungerar och tvärt om liksom! För ungefär två år sedan så blev min syn bara sämre och sämre hela hela tiden men nu har den stabiliserats vilket är otroligt skönt för att få sämre syn hela tiden ger ju sina biverkningar! Jag har ju haft glasögon sen jag gick i ettan. När jag slutade sjuan vågade jag mig på att börja med linser och första året var kämpigt men nu går det av bara farten! Kuratorn på skolan har någon sorts linser som hon kan sova i och byta väldigt väldigt sällan! Hon tar ut dom typ en gång i veckan för att rengöra dom och sen så sätter hon in dom igen. Låter otroligt skönt än att hela tiden behöva tänka på att jag måste ta ut linserna på kvällen, sätta in dom på morgonen, packa med vätska + linsburk samt glasögonen så jag ser när jag väl tar ut linserna. Funderar på om det är något jag ska testa..får se!
Jag hade för ett tag sen tänk damma mitt rum så det är gjort men sen fastnade jag i telefonen med Jessica så nu är jag inte riktigt lika säker på om jag ska göra det...vi får se när det gäller det med. Är bara latmasken som talar i vilket fall. Kanske lyckas ta mig i kragen! Ska i alla fall ta och kolla vädret nu också så man vet på ett ungefär vad man har att vänta sig! I tidningen skrev dom i morse att våren är här för att stanna i alla fall och det är ju otorligt skönt! Jag är en riktig vårmänniska!!
Jag fick ju till en hel del text i alla fall (y)
Tycker verkligen om denna bild!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!