En värld full av liv

Nova är värd miljoner guldstjärnor! Det har ju vart urtrist väder hela dagen idag och blåst en massa och det är fullkomligt snorhalt nästan överallt så jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på med henne men det blev en liten terrängrunda med Madde i skogen. Gick upp i skogen efter att lugnt , lugnt gått en bit på vägen som var is. På de ställen då stigen var för hal så fick vi hitta på egna stigar. Både jag och Nova tyckte det var riktigt kul! Nova brukar ju dessutom leta massa faror men hon var helt fantastisk! Vad jag älskar den hästen!!
Vad vi ska hitta på imorgon beror på hur underlaget ser ut. Men förhoppningsvis är det bättre än idag men just nu så pissar det rent ut sagt ute! Ska enligt vackerväder bli vamt och fint väder imorgon! Får hoppas dom har någorlunda rätt! Igår var det otroligt härligt i alla fall, kändes riktigt vårigt!!
Så härligt var det igår och innan alla molnen kom var det nästan helt molnfritt!
Åkte ju till Jessica igår och i brist på fantasi och pluggork så kom vi överens om att jag skulle "glömma" mitt skrivblock.. (a) Men men , får skylla oss själva om vi inte är klarar när det sedan bara är en vecka kvar.. (y)
Nu ska jag fortsätta kolla på lejonkungen! Har alltid älskat lejonkungen och kommer nog alltid göra!!
Lämna ditt bakomflutna före dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!