Give me love

Mitt schema för mig och Nova har redan blivit tvunget att ändras! Haha, ibland går det fort! Det blir ändringar för onsdag, torsdag och fredag så det kommer nog se ut på följande sätt:
  • Onsdag: Lösgörande
  • Torsdag: Kanske får stå
  • Fredag: Rida ut
Inte fy skam det heller. Ska nämligen repa efter skolan på torsdag och då kommer jag troligtvis komma hem sent och vara rätt trött! Men någon vilo dag i veckan brukar jag ha som standard så det får bli på torsdag. På onsdag så kommer jag sitta kvar i skolan och planka låt. Har säkert redan dragit vad det innebär att planka en låt men jag tar det igen: Man ska ta och lyssna på en låt och genom det, med ett instrument (piano eller gitarr lär vara lättast) lyssna i vilken tonart låten går i, hur många takter, vilka ackord och vilken ackordföljd. Började idag då jag var ledig när de andra började och det ska vara klart och bli inlämnat om en vecka..har otroliga problem med att planka då mitt gehör är = bajs. Men får försöka göra mitt bästa och sen får lärarna hjälpa mig!
För övrigt så är det inte så värst i skolan för tillfället. Våran engelska lärare är sjuk så vårt glosförhör är fram flyttat till måndag! Känner mig lite lättad faktiskt! Förövrigt så har jag ingen som helst motivation till skolan. Har absolut ingen som helt lust att gå i skolan för tillfället, detta är ju dock inget ovanligt! Men jag får försöka bita ihop och tänka positivt! Ska försöka samla alla tankar till mötet med kuratorn på fredag morgon och diskutera dom då!
Nu ska jag läsa igenom svenskan igen sen är det dags för Det okända och sedan sängen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!