Skinny love

Sitter och försöker hitta lite ny fräsch musik till ipoden. Känns som att jag lyckas rätt hyfsat faktiskt!
Lovisa åkte hem tidigt imorse pga ont i magen vilket hon även hade hela natten, stackarn! Var trevligt så länge det varade i alla fall!
Imorse skulle Madde och Gunnar köra med Bruno så jag satte mig och pluggade när jag ändå inte hade något bättre för mig. Det känns inte helt hopplöst i alla fall,kanske kommer gå rätt bra rent av! Har nämligen glosförhör på tisdag, uppsatsskrivning på och engelskaboken och svenska prov på torsdag. Har börjat få in lite grundligt om svenskan i huvudet så det hinner byggas på, engelska glosorna är det lite värre med but I'm trying! Har lyckats ta mig till kapitel tretton av sexton i engelskaboken och den är faktiskt rätt bra! Lite smått krångliga ord här och var men internet finns ju!
Jag missade ju självklart inte hoppningen som var på ettan idag! Är himla glad att jag själv inte hoppade, var mer nervös och hade mer ont i magen bara av att kolla via tv'n! När jag väl hoppar så är det med skräckblandad förtjusning, dock mer skräck än förtjusning. Har faktiskt ingen aning om varför det är så, kan ha att göra med att jag är så äckligt höjdrädd!
Det som återstår av denna söndag är att glo på tv'n och fasa inför imorgon när skolan börjar! Vill som vanligt inte men det är inte långt kvar till påsklov!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!