Tisdag

Prova på nordsvensk igår var super kul! Jag agerade ju fotograf och alla var jätte duktiga! Det negativa var att vi inte hade sådan tur med vädret länge utan det började blåsa ganska mycket rätt fort och man blev jätte kall! Men annars har jag inga klagomål!
Var så genomfrusen igår att Nova fick stå, när jag kom in så kände jag varken kinder,fötter eller händer! Men idag ska vi ta oss en skön tur i skogen!
Jag är allergisk mot kvalster och hästmjäll så jag måste vädra mitt rum hela dagarna för att inte få utslag och grejer så när jag stängde fönstret igår var det svin kallt! Fick sova med tjoicktröja, mjukissockor, mina två täcken + min filt! Det värsta är ju att sängen måste bli kall den med för att kvalstrena ska dö och det är inte så mysigt att lägga sig i en svin kall säng!!
Ska vidare till Jessica i eftermiddag för att plugga lite. Får förhoppningsvis lite gjort.. ;)
Veterinären är här för lite vaccinationer och jag behövs inte där ute så nu ska jag kolla klart på the change up som jag började på igår och sen ska jag gå ut i friska luften och greja i stallet! Smörjde faktiskt häromdagen så nu är det gjort i alla fall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!