Tisdag

Tisdagar är absolut värsta dagen i veckan och jag känner inte att jag har några fler kommentarer om skoldagen!!
Jag och Nova tog oss ett lösgörande pass i skritt idag. Regnade ju i natt så nu är det väldigt lerigt överallt så banan var inge bra, stubben sjönk man bara ner i så jag provade en hage som det inte går några i för tillfället. Där gick det i alla fall att skritta. Tog några travsteg men det var som om hennes hovar sögs tag i av marken och hon fick inget fäste. Men hon jobbade på bra även fast hon inte riktigt kändes på samma planet som jag idag. Var mycket intressant runt omkring. Var i alla fall skönt att fokusera på annat än skola och plugg! Madde tog lite kort men dessvärre är en väldigt stor majoritet med bilderna suddiga ( hon har ju bara tagit kort en gång med kameran förut!) men jag ska se vad jag kan göra med dom någon dag.
Det var himla skönt väder när jag slutade idag och jag bara njöt! Inne i Hallsberg så blåste det lite men hemma så blåste det knappt någonting alls och det var så jäkla härligt och solen börjar verkligen värma lite nu! Hoppas verkligen på lika härligt väder imorgon!! Ska i alla fall försöka stå ut med friluftsdag i geggan imorgon  (y) Nu ska jag försöka mig på att läsa lite i engelska boken om jag inte rentav ska lägga mig..är super trött!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!