When I'm down, can you pic me up?

Sitter och lyssnar på nya ensemble låten efter att ha kollat på Pinocchio och sorterat lite bilder. Har en del bilder kvar att sortera men det får bli en annan dag.
Tog in Nova igår för en promenad och hon skötte sig super! Det var ju kanon väder också så kameran hängde med! Solen har ju börjat värma nu och det gör mig så glad! Idag longerade jag henne lite i ruskvädret! Nackdelen med plusgraderna är ju styltorna som uppstår av snön! Stackarn , var inte lätt för henne när de blev höga men jag hade med min en hovkrats. När styltorna var borta så fick hon även ta några travsteg och att springa var roligt tyckte hon! Imorgon blir det en tur i skogen!
Idag har jag inte gått efter någon lista! Är ju lov och allt så en slödag har jag allt gjort mig förtjänt av! Hade tänkt städa imorgon men fick ryck förut och började plocka så vet inte om det blir så mycket till städning imorgon men kan ju alltid damsuga och liknande (y) Är i vilket fall skönt att inte gå efter listor heela tiden! Men jag har en lista över hela veckan som ska vara klar nästa måndag.
  • Komma igång med Nova
  • Plugga
  • Sova i stallet
  • Till optikern
  • Iväg och få massage
  • Läsa lite
  • Prova på nordsvensk
  • Ta kort
  • Sortera klart alla kort
  • Smörja alla mina saker ute i stallet

Först sitter jag och skriver att det är skönt att inte följa en lista hela tiden så sätter jag mig och gör en..Hej hej dubbelmoral! Men detta är allt jag kan komma på för tillfället (y) Kommer säkert tillkomma något och allt kanske inte hinns med men får hoppas!
Igår åkte jag in till Hallsberg på kvällskvisten och gick på Friday night live som ägde rum i aulan. Var några treor som gjort en liten konsert som projektarbete och det var tre olika band med tre olika musikstilar. Sjukt bra var det! Otroligt härlig musik, väldigt lyckad kväll! Nu ska jag glo runt här på nätet innan jag tänker plåga mig med melodifestivalen!
Något var läskigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!