Where is the sun?

Sitter under min filt i min säng och funderar på om jag kanske ska glo på film eller något.. kollade på Harry potter imorse, vaknade nämligen vid sju (y)
Melodifestivalen igår kändes ju inte som en hit i alla fall! 
Nova och jag tog en tur i skogen idag, är isgata lite varstans nu när det regna så mycket och hade sig igår men funkar ganska bra att gå ändå! Hon är för härlig Nova! Så go och positiv! Som när jag tog kort i fredags, då promenerade jag henne nu och hade henne bara i grimma och grimskaft och strosa runt, stanna stup i kvarten och hon stod så lugnt och fint när jag tog kort! Jag fick ju muta henne när jag började med henne för att kunna få tag på henne i hagen och nu vet hon ju att jag kommer med något gott varje gång så både hon och Roxen kommer och möter mig så får dom dela på den morot. En morot eller ett äpple får de flesta hästar på fall (y) Det var i alla fall skönt att sitta upp på hästryggen igen och där tänker jag fortsätta vara!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!