Älskar fredagar!

Känner mig inte riktigt lika hängig som igår vilket är skönt! Jag åkte in till skolan idag för att inte vara med på idrotten och sen övertala företagsekonomiläraren till att få slippa gå på lektionen och plugga hemma istället vilket fungerade väldigt bra!
Jag tycker verkligen inte om att våran väg är en enda isbana! Mockade bara när jag kom hem, vågar seriöst inte göra något med Nova ifall hon skulle halka och det skulle hända något! Skulle verkligen inte kännas bra!
Senare sen ska jag in till Örebro med Lotta och Jessica för att umgås och kolla på The Darkest Hour. Den verkar vara lite spännande så får hoppas på det också! Näe nu ska jag göra min lärare stolt och sätta mig och plugga!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!