Be good to me

Kom nyss på att jag inte är särskilt smart som sitter och lyssnar slut på ipodens batterier när jag har exakt samma låtar här på datorn (y) Så nu sitter jag och sjunger samt kollar omkring på nätet, sånt jag burkar kolla så jag inte har några ursäkter till att inte plugga (y) Måste bli klar med pluggandet också så jag kan sätta mig och läsa boken jag hittade i skolan idag! Satt nämligen i biblioteket med Lovisa och jag tänkte göra lite ftgsekonomi men fattade ingenting så gick och letade efter en bok att läsa medans Lovisa var duktig att plugga och jag hittade en som verkar bra. Sätter mig och läser, går ut och frågar Jessica en grej angående ekonomin och det visade sig att jag kunde! Så jag satte mig och gjorde uppgifterna och sen så lånade jag med mig boken hem.
Har dessutom vart en så pass slapp dag att jag kom hem vid två! Eller ja, har så jäkla ont i knäna så jag skippade idrotten då det stod kickboxning på schemat och åkte hem istället. Har hellre lust att köra med knäna genom att rida än genom att vara i skolan...bra prioritering kan alltid diskuteras. Lilla Novan fick stå igår pga knäna så red i dressyrsadeln idag då den är mycket mildare för knäna. Dock inte för musklerna under rumpan,insidan av låren, jumsken, magmusklerna och svanken men det är bara bra att det känns! Imorgon så tror jag det får bli ett pass på vallen så vi båda får kämpa lite!
Kollade nyss vädret och nu ska det inte vara lika kallt i slutet av veckan som dom visade för några dagar sedan, tjoho!! Tycker inte det behöver vara kallt alls utan jag tycker det hala isiga lagret som ligger på backen kan smälta undan och så kan det blåsa lite så att marken börjar torka och våren kan börja titta fram! Men men , drömma kan man ju alltid göra (y) Dags för lite psykologi uppsats!
Kommentarer
frida

haha , kick boxning! :D <3

2012-01-18 » 22:18:59
URL: http://teamlfld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!