Från lugn dag till en händelserik kväll!

Nu har jag vart hemma ett tag och början av kvällen i Örebro blev händelserik vill jag lova! Vi blev avsläppta vid hotellet vid slottet och gick upp mot mcdonalds för att käka, en kort kort bit efter bion får vi en full påverkad gubbe efter oss som tog tag i mig och Lotta och hotade med att döda oss, han var våldtäcktsmann, han kunde slå oss osv. Vi bytte gata och gick fortare och fortare men han lyckades hänga med den jäveln och sen så kom det en man på cykel med ett barn där bak och han stannade och sa åt gubben att lämna oss i fred och de stod och gapa och skrek på varandra så vi skyndade oss fort som tusan därifrån till mcdonalds i hopp om att det var en del folk där och det var väl hyfsat men han kom dit också och hoppade upp på disken, kastade mynt på en av tjejerna i kassan så hon höll på att få den i ögat, sa att han skulle äta oss, mörda oss och en massa så en annan tjej som jobbade där ringde till polisen men han lyckades gå innan polisen kom. Var rätt skärrad! Skakis, svettig och nästan tårögd! Fick prata med polisen i vilket fall och jag hoppas dom får tag på honom. Vet ju aldrig vad som hade kunnat hänt eller vad som kan hända andra! Är så svårt med påverkade människor för jag tycker de och deras handlingar när det gäller sånt här är mer oförutsägbara, svåra att tolka liksom så att man kan vara beredd. Kommer aldrig gå själv i Örebro eller någon annan stad heller för den delen när det är mörkt i alla fall! Det roliga var ju att det knappt var en kotte ute och de vi väl mötte brydde sig inte ett skit! Är så tacksam för den där mannen, guld värd!!
Det var i alla fall himla olustigt och jag har inte riktigt kunnat smälta det. Mina tankar går bara i banan "tänk om" det hade hänt och bla bla bla men inget hände som tur är!! Försökte få tag på Madde efteråt men hon svarade inte så då ringde jag mamma och hon svarade inte heller och sedan ringde jag mormor men även hon svarade inte! Tur att det faktiskt inte hända något då ingen av dom svarade, haha (y)
Filmen var i vilket fall bra, bättre än jag trodde men jag blir hela tiden besviken på 3D filmerna jag ser! Är inte en sådan upplevelse som dom säger att det ska vara. Men men , fick ett skratt anfall i början när vi tagit på oss glasögonen och jag kollade på Jessica till höger om mig , Lotta till vänster om mig och insåg hur fula vi såg ut! Haha! Låten när eftertexterna rullade var väldigt bra också. Kommer ju självklart inte ihåg hur den gick och hade ingen aning om vad det heter eller vilka som gjort den (y)
Nu ska jag försöka mig på att sova! Gick verkligen från en lugn soffpotatis dag till en händelserik kväll! Är rätt trött nu när man verkligen börjar slappna av!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!