*FRÄS*

För en gång skull har jag en otroligt passande rubrik! Är förkyld! Usch och fy! Och det där med planering ibland asså...när jag kom hem idag efter en lååååång väg från bussen fylld med snorhal is och en äckligt tung väska så var jag helt slut! Det sa *tjoff* så låg jag i min säng med mjukiskläder...vet inte riktigt vad  som hände förutom det där tjoffet. Madde var inte hemma heller när jag kom hem och jag kände att det finns inte en chans att jag ska orka kravla mig upp på Nova utan hjälp, har ju pallen men är skönare för knäna också när Madde håller i på andra sidan så jag inte måste ta i så mycket.
Jag var duktig och åkte in tidigt idag trots sovmorgon för att gå till extra matten, kan inte påstå att jag var någe klokare när jag gick ut därifrån men till nästa gång ska jag kolla ut mer exakt vad jag behöver hjälp med så kanske det går bättre. Från extra matte till en ordinarie matten och jag förstod B uppgifterna kanon men inte A uppgifterna... men men , jag fattade ju någonting och att jag fattade de svårare är ju ett +. ( höhö ett + ) Sista lektionen var ju inte lite onödig heller, vi fick se en kort film och vi fick frågor om och vi satt bara och pratade om annat (y) Nu när jag var inne hela eftermiddagen och kvällen så fick jag i allafall hela psykologi uppsatsen klar! Mamma och mormor får läsa igenom den och säga om dom tycker att jag ska ändra något annars så skickar jag in den imorgon. Tog även med mig företagsekonomin hem men sätter mig hellre och glor på biggest loser sverige nu!
Skoldagen imorgon känns inte så jätte värd att gå på men vad gör man inte för lite närvaro. Jag har sovmorgon och min första lektion är idrott som är följt av värsta håltimman och sen avslutas självaste skoldagen emd företagsekonomi och vi ska börja med att bokföra med moms imorgon. Vill de plåga oss eller vadå? Men men, dags för tv'n och sen bums i säng!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!