Friday!

Äntligen fredag! Sitter i fotöljen och kollar på The voice sverige med mamma och Mikaela med massa gott! Skoldagen var helt okej. Var roligare med ensemble än vad jag trodde att det skulle vara! Vi har börjat med ett nytt tema och det är reggae! Jag lyssnar inte så mycket på reggare men det är ju en otroligt skön musik genre. Så skönt gung i det liksom. Vi fick låtar utdelade till oss och jag och min grupp fick låten No women no cry. Lyckades komma igång lite lite. Jag ska sjunga och jag måste lyssna en hel del på Dylan, hur han sätter texten osv. Men ska bli riktigt kul! Har en otroligt bra och stöttande grupp också, jag tycker det ju är väldigt jobbigt att sjunga inför folk men det är en rädsla jag ska komma över! Ekonomin segade sig fram utan att jag fick något gjort och sen så var det ju det där jäkla geografi provet.. Jag kan det hela , gäller bara att kunna gräva fram det ur skallen när jag behöver. Fattar inte vad det är för del på mig, vet ju att jag kan det men ändå så vill det inte kommas ihåg när det behövs med efter kunde jag. Blir så frustrerad och irriterad på mig själv. Måste komma på ett sätt som gör att jag kommer ihåg saker och ting till prov jag inte tycker är intressant. Men men!
När jag kom hem så gav jag monstrena mat och sedan laddade jag pannan med en omgång ved. Tog in Nova efter det, borstade igenom henne och så fick hon agera modell. Älskar mig kamera! Blir inte jätte bra bilder än men snart så! Fick lite besök av mamma och Mikaela där cokså så dom fick följa med mig till stubbåkern där jag kollade hur det gick för Nova att gå och det funkade rätt bra! Imorgon ska jag mest skritta lite, får se om det blir några trav steg på vallen också kanske. Vi får se vad vädret säger. Vart är det där ridhuset när man verkligen behöver det? I mina drömmar (y)
Nu ska jag ta och kolla vidare på The voice sverige, är dags att gå ut till pannan igen om undefär en timma!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!