Happy!!

Skoldagen flög nästan (bara nästan) förbi! Morgonen började med lite glömska, glömde både min nyckel och mitt äpple (y) samt tappade telefonen i golvet och det flög ett lock men ingen större skada skedd. Hade första sång lektionen idag. Vi pratade mest om vad jag tränat på osv. Sedan sjöng vi upp lite och sen fick jag se låten hon valt till mig. Ska jobba med lite olika genrer nu så jag fick en musikal ballad. On My Own från Les Miserables. En väldigt fin och känslig låt. Får göra mitt bästa!
Efter skolan så blev jag hämtad för att åka vidare till Örebro. Madde och Anders skulle köpa kläder till bröllopet dom ska på i helgen. Skulle blivit helt själv men mamma och Mikaela kommer och håller mig sällskap! Efter några timmar på M-berg åkte vi till Media Markt och jag är ÄNTLIGEN kamera ägare!!! Känns så jäkla kul, är över lycklig! Ta kort är verkligen något jag älskar att göra och nu finally har jag en kamera att ta kort med! Bye bye värdelösa mobilkamera bilder!!! :D
Är nog den sista bilden jag tar med kameran på min nuvarande mobil i alla fall :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!