I do not know

Ekonomidagen var inte så illa som jag trodde den skulle vara! Var rätt intressant faktist förutom att jag var i behov av en frukt då jag nästan somnade... Var himla kyligt i lokalen också men annars var den som sagt rätt intressant! Ska någon dag skicka in mitt cv till ett av ställena!
Nova får stå idag också..såg imorse att det snöat i natt och blev jätte glad och trodde att det kommit så pass att det skulle gå och rida men nej. Men men , fick mer tid till att plugga istället så nu är det gjort.
Vädret kommer fortsätta såhär veckan ut och jag tycker fortfarande inte om det! Vill ha vår och varmare dagar och torrt och bra underlag!
Näe, ska jag ta och glo på serie på tv'n!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!