Morsning!

Så himla skönt med ordentlig sovmorgon! istället för att vakna och känna mig som ett träskmonster så vaknade jag faktiskt rätt pigg och utvilad trots att jag la mig bra mycket senare än vanligt igår! Gick upp för en stund sen och nu har jag fört över musik till Ipoden och väntar på att den ska laddas. Musik måste vara en del av mitt liv för att jag inte ska bli fullständigt galen!
Jag upptäckte igår på Lagerhaus (min absoluta favorit affär) att jag har en för kärlek till glas, ljus och kok/bakbäcker.. vet ju vad mitt hem kommer vara fullt av när jag flyttar hemifrån!
När jag kommer hem efter skolan (hoppas på att jag bara har en lektion!) så ska jag ta ut min älskade kamera på en date! Blir nog en bildbomd ikväll! Kommer ju hem tidigare idag och det är ljust längre dessutom så hinner ta massvis med bilder! Djuren och naturen får agera modeller, kanske lyckas fånga några av tjejerna i stallet på bild också.. Men jag får inte fastna totalt med kameran för jag måste plugga lite till geografi provet jag har i morgon! Tror jag har det mesta i huvudet men vill bara kolla en lite så jag kan vara säker på att det verkligen är så!
Nu är det dags att göra sig i ordning för att gå ner och käka frukost och läsa tidningen!
Är ju egentligen dum som inte laddade över de färskare bilderna från kameran, men men! Alltid lätt att vara efterklok ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!