On my own

Sitter och lyssnar på olika veriationer av låten till sången och Glee veriationen är inte hel dum. Det blev en och en halv lektion innan jag fick åka hem men då har man ju gjort lite vettigt idag ändå!
Jag blev exra glad i morse när jag snabb kollade vackert väder och det stod att det skulle vara plus grader i slutet av nästa vecka och då kollade jag ännu en gång för att se om det redan hunnit ändras med det står fortfarande kvar!! Men det gäller säkert bara för några få dagar om det gäller överhuvudtaget.
Jag red faktiskt idag! Madde och Frida hade provat att rida till pölen och inne i skogen hade det till och med gått att trava lite så jag hängde med Ebba ut en liten sväng. Blev inte långt med alldeles lagom då hon stått nästan en hel vecka. Trodde hon stått längre än en vecka men hade det inte gått att rida idag hade det blivit precis en vecka. Kommer hem sent imorgon men ska pröva se om det går att longera lite eller skritta lite lätt på stubben. Få se! Håller man sig i mitten och på gärdet så funkar det hyfsat.
Nu ska jag plugga lite geografi och sen ska jag sätta igång tv'n!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!