Plugg time!

Nu är magen mätt,hundarna mätta, Nova fixad, jag ombytt, den dagliga internet kollen är gjord och klockan är bara halv sex så mina ursäkter till att plugga är slut och det är bara att sätta igång med pluggandet! Ska göra lite företagsekonomi (så gått jag kan) och sen ska jag läsa psykologin och börja skriva om motivation och sömn. Känner jag mig pigg och motiverad? Neeej. Men men!
Jag longerade Nova idag och det gick väldigt bra trots det halv hårda och hala underlaget (y) Är verkligen inte nöjd över marken och vädret just nu.. vill du ha ett ridhus, Mysan? JAAA TACK!! Dock långt ifrån så enkelt..hade inte knäna skrikit så hade jag skjutit upp plugget och tagit lite lösgörande på vallen men näe. Det värsta är att det ska vara en och annan plusgrad i typ två-tre dagar och sen ska det återgå till det eviga skritt vädret. Hoppas det inte stämmer! Någon vecka då det inte är så värst med plugg ska jag se om vi kanske kan ta och åka in till ridhuset! Är ju inte värst långt kvar till sportlov heller.
Nu har jag till och med uppdaterat här så har verkligen inga fler ursäkter nu, företagsekonomin nästa!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!