Rock my world into the sunlight

Har nyss gjort klart en engelska grej som jag kom på tidigare idag skulle vara klar imorgon så fick lite panik men gick rätt bra. Har inte kunnat lägga den energin jag vill på engelskan , varken nu i tvåan eller i ettan men försöker hinna med så gott jag kan. Är inte lätt att hinna allting hela tiden. Åkte in till mamma igår efter att ha grejat med Nova, blev först en skritt sväng ut i skogen och sedan ett halvdant pass på vallen. Hon var fin men otroligt taggad och stark så jag orkade inte hålla henne och hon hade koncentrationen på allt annat så körde igenom lite i skritt och några trav steg och sen fick det vara. Hann inte med Nova idag då jag kom hem senare än väntat. Men jag åkte ju som sagt in till mamma, hade nämligen fått i uppdrag att bara barnvakt och fick sällskap av Nattis, mammas kusin som jag mer än gärna umgås med när jag får chansen. Kom hem för några timmar sen och sen dess har jag ju pluggat och lyssnat på musik, haft lite egentid vilket har vart skönt. I veckan som kommer nu ska det ridas på så gått det går och verkligen pluggas på! Har en psykologi uppsats som ska vara klar vecka 4 och jag har inte äns börjat (y) men men , är bara att sätta igång imorgon. Nu ska jag se vad de andra mupparna gör och snart är det bara att försöka sova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!