Rubrik brist

Var iväg till bussen för att vinka av mamma för ett tag sen. Tog med Kameran och fick till lite bilder. När vi väntade på bussen såg jag att VR på objektivet stod på off..inte konstigt bilderna har vart så himla suddiga.
Imorse slet vi med ut med hästar, mockning, vattenhinkar, vattenslang, ved och liknande och trodde klockan var jätte mycket när vi kom in med den var bara fem över tio..
Jag var så trött igår efter att ha gett alla hästar vatten så jag orkade inte rida, morgonen var inte sådär jätte rolig heller så hade en ganska så jobbig spänningshuvudvärk men mamma var snäll och fick bort den. Har inte orkat rida idag heller faktiskt, var rent ut sagt äcklig när jag kom in i morse efter morgonens bestyr.. hoppade in i duschen på direkten istället vilket var ett otroligt smart val! Trots att jag duschade så är jag fortfarande lite svart om händerna och jag hade ändå vantar på mig.
Vet inte om jag för någon dag sedan skrev att det skulle bli plusgrader senare i veckan, nu har det i alla fall ändrats och ska bli ännu kallare. blöö! Som det kanske märks är jag inte på humör nu, kändes lite sorgligt att vinka av mamma för det var rätt skönt att få umgås med henne bara hon och jag för en gångs skull.
Ska ta och ladda över bilder nu sen ska jag ta och hitta på något. Är snart dags för att ge hundarna mat och gå ner till pannan!
Syns lite hur rolig våran väg är ..
Kommentarer
Frida

Men visste ju inte om vi fick låna den ;)<3

2012-01-30 » 21:21:39
URL: http://teamlfld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!