Städ time!

Lyckades somna i natt men sov väldigt oroligt. Det var i alla fall himla skönt att mocka och få ur sig lite aggritioner från igår! Gick i en rasande fart och jag tog både Nova och Roxens box utan att blinka och sen var jag lite svett faktiskt. En boxningssäck skulle inte sitta helt fel faktiskt!
Jag och Madde planerade att fara runt lite för att leta praktikplats åt mig till vecka fem men det blev inte mycket till farande då jag fick napp på första hållplatsen - Rönne trädgård. Nära och bra! Får lite sovmorgon varje dag också då jag börjar klockan nio (y) De är väldigt trevliga där så det kommer nog bli rätt roligt.
Ny ska jag fixa ihop en spellista och sen ska jag sätta igång att städa mitt rum, är dags för det och känner jag mig själv rätt så är det lika bra att göra det nu idag när jag är ledig för under veckodagarna har jag fullt upp och är alldeles för lat när det gäller att städa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!