sunlight and darkness

Jag har tagit mig en paus och är inte så säker på om jag kommer fortsätta mer idag. Har gjort det jag kunnat med ekonomin och när det gäller psykologin så finns mycket att skriva om då det är ett ganska brett område ändå och det gäller för mig att kunna skriva om motivation när jag själv känner motivation liksom. Jag har i allafall lyckats få ihop ett dataskrivet A4 och känner att det går bra. Något annat som är viktigt för mig angående motivation är att sluta när det känns bra för att ha en bra inställning till en fortsättning till vad det nu är jag håller på med!
Allt skriv om motivation fick mig i allafall att känna motivation. Vet dock inte varför då jag inte skrev en massa pepp talk utan än så länge bara skrivit om olika teorier samt inre och yttre motivation osv. Nu när det vart mörkt och trist ute speglar det av sig en del på mitt mående och jag kan bli väldigt låg. Men upptäckte idag när klockan var fyra att det inte var mörkt än! För några veckor sedan började det ju skymma och vara mörkt innan fyra och nu var det inte äns smymmning vid tio i fyra vilket gör mig rätt glad också då jag på något sätt känner hopp. Det är verkligen inte lätt att känna motivation och glädje när man åker hemifrån i mörkret och kommer hem i mörkret men nu så börjar det bli ändring på det vilket är otroligt härligt! Om ytterliggare några veckor är det väl inte äns mörkt över huvudtaget runt fyra snåret!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!