Trötter

Ligger i sängen och känner hur trött jag är! Från sen lördagkväll till igår morse hade jag sådan huvudvärk att jag inte kunde sova. Så igår fick bli en riktig seg dag + några timmar i skogen för att vara med på lite prova på nordsvensk kurs vi har här hemma, tömkörde lite och det var super kul! Något jag absolut ska göra med Nova lite då och då, kommer vara otroligt bra för våran relation!
När jag ändå är inne på hästspåret så har Nova fått stå en del dagar och det blir nog olyckligt vis en och annan dag till då underlaget är lika hemskt som när jag sist skrev om det! Vill inte vara med om skador och skit! Kan ju gå riktigt riktigt illa om min lilla fegis ska bli rädd och hoppa till och sen kanske fläka sig totalt eller något i den stilen. Vill jag inte vara med om! Men idag så blev hon i alla fall borstad och friserad! Tog en del på manen då jag inte klippt den sen i somras så det fanns en del att ta! Svansen tar jag bara några få centimeter på då hon har en fin svans och vill inte att den ska vara kort. Hoppas i alla fall på att det går och rida snart för det kliar i fingrarna på mig!
Skoldagen idag var seg samtidigt som den gick hyfsat ändå! Våran engelska lärare var sjuk så vi fick ett häfte med glosor att översätta. Sen rullade det på med geografi arbete, företagsekonomi uppgifter och 2012 första musiklektion då vi bara hade lite repetition. Jag är ju estetare med känner mig inte ett dugg pepp på att börja med musiken igen. Visst det är jätte kul och jag utvecklas otroligt som människa och inom musiken men det har vart otroligt skönt med håltimmar och sluta tidigt. Har ju för ovanlighetens skull hunnit med saker och ting liksom och ändå haft ork kvar när allt är färdigt men nu är det slut på semestern!
Nu ska jag ta och läsa på lite geografi (prov på fredag) innan jag försvinner in i boken jag lånat från biblioteket, är ju det Okända idag också! Känner att det verkligen är dags för sängen efter det om jag ska orka med ekonomi dag imorgon!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!