Last drink

Sitter under täcket och fryser!! Har fixat ner massa ny musik som jag ska ladda över till min Ipod och tills usb'n som sitter i bilen till att ha på vägen imorgon och så jag har när jag är iväg. Känner mig lite smått nervös men mest stressad över allt jag vill hinna med!
Det blåser som tusan här hemma så jag tog bara in Nova och borstade henne, Madde passade på att avmaska henne och Nova kollade sedan på mig och det nästan bokstavligen stod "Hjälp vad äckligt" i hennes ögon. Stackarn! Men men, måste man så måste man! Imorgon lär jag nog inte hinna med henne någe ordentligt så jag kommer bara gosa med henne i hagen. De kommande två veckorna kommer Madde hjälpa mig att rida henne då jag nog inte kommer orka. Hon kommer nog inte ha tid varje dag men lite är bättre än ingenting och så kommer jag försöka promenera och longera henne emellan åt då Madde inte har tid.
Jag hann inte med att städa mitt rum idag så får ta och göra det imorgon! Ska även slänga sängkläderna i tvätten så är Madde snäll och bäddar åt mig tills jag kommer hem. Jag hann i alla fall med att snygga till mina grejer i stallet, hade tänkt städa och rensa min hylla också men det får bli en annan dag då jag övningskörde istället. Gick rätt bra men idag var en sådan här dag då allt inte gick lika bra som det brukar men det är lika bra jag har de dagarna nu så de förhoppningsvis inte blir så många sen! När vi körde så åkte vi iväg till våran typ sommarstuga med grejer. Första gången jag var där och såg den. Efter lite skrapning, färg, mer möbler, tavlor och lite mer personligt så kommer det bli jätte mysigt! Vet ju vart tjejkvällarna som inte äger rum under vintern kommer hålla hus!! Det var väldigt stort också vilket är ett +!
Nu ska jag dricka klart min sista drink, kolla One tree hill avsnitt och planera upp morgon dagen!
Kommentarer
Frida

ÅH det får du gärna göra!, får prata om dag ;) <3

2012-06-03 » 15:54:01
URL: http://ffridadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!