Soft

Senaste skoldagarna har vart riktigt lugna! OCH de har gått ganska fort! Jätte skönt! Igår hade vi dessutom sista ordentliga skoldagen i tvåan!! Nu vankas det estetveckor, snarare dagar då vi får jätte kort tid på oss och jag är dessutom borta två eller tre dagar.. men det blir good ändå! Kommer bli otroligt kul i alla fall!
I förrgår skulle jag och Nova ta oss ett pass på banan och jag har bara en sak att säga om det: INGA KOMMENTARER! Så bra gick det (y) Jag longerade henne igår och då var hon jätte duktig, det gick himla bra! Vilket kändes skönt! Idag får vi se vad jag och knasbollen hittar på, vet inte riktigt än!
Ska även städa idag och smörja grejorna i stallet i och med att jag ska ut på äventyr imorgon! Är det ända jag har i huvudet i stort sett! Men allting kommer gå och bli jätte bra! Det har jag bestämt mig för!
Nu ska jag ta och kolla ett One Tree Hill avsnitt och sörpla i mig min "frukost" (är i stort sett klar med den här skiten om några dagar!!) Men först ska jag fylla på min vatten flaska så jag även börjar få i mig allt vatten!!
Vart håller värmen hus ?! Solen skiner ju i alla fall idag men inte fasen är det varmt inte!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!