Blinded by a star

Tiden går så fort! Hormonerna spelar mig spratt så allt känns fotfarande pest..hände en väldigt positiv sak till min förvåning idag och det var att jag fick godkändt på matte provet jag hade förra veckan! Inte illa för att vara jag!
Jag och Nova tog oss ett lösgörande pass i spöregnet förut. Hon är ju himla larvig som är rädd för banden som hägnar in banan. Är ju inte direkt så att dom kommer att hoppa fram och käkar upp henne, fast det är klart...man kan aldrig vara för säker! I vilket fall så fick vi ta en inte så stor mittvolt att jobba på som jag hade velat men men, hon får skylla sig själv som gör det jobbigare för sig själv! Hon var väldigt fin i form och gång! Körde skritt och trav och jag varvade med att sitta ner och rida lätt i traven. Mycket fram och av saktningar, nyttigt! Ska träna mer på det och imorgon blir det även lite galopp! Hon var mycket mer rörlig i baken idag och även fram men kändes stumt i ryggen  men hon var ju blöt och schabraket var blött och då blir det ju väldigt stumt! Överlag så är jag rätt nöjd med passet! Nu när alla tankar far åt alla håll och kanter hela tiden är det döds skönt att hoppa upp på hästryggen och rensa bort allt och skjuta undan det i ett hörn och fokusera på mig och Nova!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!