Drive

Sitter och kollar runt lite på nätet efter att ha vart ute och övningskört. Körde en bit på stora vägen och det gick rätt bra! Börjar känna mig mer och mer säker bakom ratten!
Jag ska snart ta och byta om till ridkläder och sen sätta mig där nere och plugga (blir inte så mycket gjort annars) innan jag går ut och rider. Madde och Gunnar är ute och kör Bruno så rider när dom är klara. Ska skritta ut en liten sväng innan jag jobbar Nova på banan. Ska aktivera bakdelen lite mer idag och träna på det där med tempot då hon antingen vill springa på eller sega fram för att slippa jobba! Aja baja!
Ska till mamma senare idag, hon ska få färga och toppa mitt hår! Blir kvar där över natten, blir hon och jag bara så det ska bli lite skönt! Är inte alltid det händer liksom.
Nu ska jag sätta lite fart!
Gammal bild på mig och mamma, ska ha med kameran så får se om jag kan få till någon nyare bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!