Finally friday!

Har överlevt de två sista skoldagarna innan påsklovet! Dagen idag var inte så farlig ändå..eller? Hade företagsekonomiprov, vet inte hur det kändes. Ska bli intressant att se det efter lovet i alla fall!
Körde lite lösgörande med Nova igår. Nu när det blåser så mycket blir hon äckligt larvig! Inte ett dugg kul men till slut röt jag i åt henne och då fattade hon att jag fått nog och lugnade sig lite i alla fall. Körde mycket skritt vilket kändes nyttigt och även lite skänkelvikningar. Fick till en riktigt bra galoppfattning i slutet och den försöker jag leva på idag! Det blåser även idag väldigt mycket så jag longerade henne. Longerar ungefär lika länge som jag rider och idag blev hon svettigare än igår! Hon var jätte duktig på att lyssna och man ser på henne att hon verkligen vill bara till lags liksom. Sen när hon tror att hon vet vad hon ska göra fasten hon inte gör det blir hon så frustrerad, stackarn! Nu när jag har longerat de senaste gångerna så har jag låtit henne trava en del i längdtrav och det har fått henne att få väldigt fina rörelser och hon har blivit mycket mer rörlig! Är kul att se att det sker framsteg!
Nu ska jag fortsätta kolla på Vampire Diaries!! Missade förra veckans avsnitt som måste som Jessica sa, gå emot mina normer och kolla på nätet..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!