Men ingen vill dö

Sitter även idag och lyssnar på skön musik. Ett av de bra sätten att slappna av på! Fast jag vet faktiskt inga dåliga sätt.. just nu går låten Fallskärm av Timbuktu väldigt varm i högtalarna på datorn! Himla bra låt!
Åkte in som vanligt på min sovmorgon för att plugga, när jag var klar med mina matteuppgifter hade det gått tjugo minuter... hade sedan tänkt gå igenom svenskan men satte mig vid Emma och vi satt och pratade hela tiden så blev inte så mycket gjort,hehe! Jag har inte känt efter så mycket över hur matteprovet gick men jag svarade på mer än vad jag i vanliga fall svarar på så hoppas kan man ju göra! Fick en del gjort på musikproduktionen, rätt stolt för jag vart helt själv! Sen får jag väl se vad Jessica tycker om den nästa vecka, vem vet, jag kanske också tycker det låter för jäkligt om en vecka (y)
Red ut en sväng på Nova idag, hon var tramsig som vanligt men hon är ändå för go! Efter en lång dag i skolan och kan känner hur tungt huvudet är så är en sväng ut i skogen bland det bästa som finns för att koppla bort och rensa ur skallen!
Så fort jag snackat klart med mamma ska jag ta och packa inför imorgon och sen faktiskt lägga mig framför tv'n, kanske tar en dejt med boken också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!