Monday

Sitter hemma i min säng och känner in de nya ridbyxorna jag köpt. Fast jag lånade pengar av mamma för att kunna köpa dom så jag har köpt hälften av dom och mamma hälften (y) Vi var nämligen nere på city gross igår och där har dom hästgrejor och då hittade jag ridbyxor för bara 300 spän så då var jag tvungen att passa på! De är svarta helskodda och jäkla sköna!
Mamma klippte och färgade mitt hår igår så nu är det fräscht igen vilket känns himla skönt! Det uppklippta är fortfarande slitet men vill få ner det jämnlångt innan jag vill låta henne klippa det så jag nämnde aldrig det äns en gång, hehe.
Imorse tog vi oss upp på stan (sjukt vad mycket folk dom släpper på bussarna där borta!) för att gå omkring och glo och sedan kolla UF mässan. Nattis anlände efter en liten stund. Jag tycker inte UF mässan var så himla mycket att kolla på. Är ju strongt av alla som har ett UF företag och gör något dom tycker är kul men jag tycker det mest var rörigt och jag fick inga ideér alls. Men men , då har jag i alla fall kollat! Efter fem timmar på stan var jag väldigt mör och hade rätt ont i knän och fötter så det var ganska så skönt att sätta sig på bussen på väg till byhålan. Såg till och med fram emot att sitta där en bra stund! Men det tog inte så långt tid faktiskt, åkte ju direkt buss (y) Väl i Askersund gick jag omkring och fråga runt efter sommarjobb och lämnade cv'n och känns som att jag kanske fått lite napp men jag säger ingen fören jag vet säkert! Anders kom och hämtade mig och sen körde jag hem, men inte den stora vägen! Inte riktigt än, men snart kan jag bege mig ut på den ordentligt!
Nova en oväntad vilodag idag, kom hem senare än väntat och var tvungen att plugga. Men har haft så himla trevligt idag så det gjorde ingenting!
Nu när plugget börjat komma tillbaka så ska jag börja med mina listor för att få till ett försök att inte blockera mig allt för mycket av stress! Ska sätta mig nu och göra en lista innan jag ska ta och snygga till naglarna lite! Skola imorgon igen så är i säng hyfsat och upp tiidigt imorgon som gäller!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!