Shadow of the day

Har vart två slappa skoldagar vilket självklart inte gjort mig någonting då jag är äckligt trött på att gå i skolan. Är så bomb säker på att jag inte kommer plugga vidare direkt efter gymnasiet så jag skulle nog kunna spränga hela jorden! Har ingen som helst lust att sitta i skolan när det är fint och varmt ute! Ingen som helst motivation till att prestera i skolan. Det syns ju även i mina resultat och det får mig ju inte att hitta mer motivation direkt.
Är dags för veckan då känslorna sitter mer utanpå kroppen än innuti. Ska bli intressant hur resten av veckan blir! Är ju i alla fall sista veckan innan lov och det är otroligt upp piggande kan jag säga! På lovet ska jag bara göra saker jag vill göra och försöka tagga upp mitt humör och min inställning till skolan!
Bara några få dagar kvar till!
Om man jämför med mitt sinnestillstånd så är det ironi på högnivå..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!