Who you are

Sitter nyduschad och lyssnar på härlig musik i min säng! Är så otroligt skönt att bara lyssna på musik och slappna av!
Jag började inte förens halv elva idag men åkte in som vanligt och satt och pluggade till tio över tio ungefär, känns ganska så ambitiöst! Fast var mest för att slippa göra så mycket nu på kvällen..Men jag hatar känslan av att ena stunden förstå vad jag pluggar och sen några timmar senare hänger jag inte med alls! Hatar att inte kunna kontrollera mig själv och mitt huvud!
Nova och jag skrittade först fram i skogen och tog sen lite trav på banan. Satt ner en del i traven idag och hon var otroligt jäkla fin!! Kändes kanon bra! Jobbade inte alls länge för jag kände att det var lika bra att avsluta med den grymma känslan! Jag har även kommit på att jag faktiskt har tränat med Nova innan! *känner en lättnad sprida sig i kroppen* Men jag är otroligt taggad till nästa söndag! Nu i helgen åker vi ner till Grevagården med Bruno, vi ska ju visa honom och se om han blir godkänd som avelshingst! Hoppas, hoppas! Men i veckan som kommer börjar jag och Nova med lite uteritter och sen i slutet av veckan varvar vi uteritter och lite hårdare pass på banan. Ska bli himla roligt att träna igen!
Nu ska jag smörja in mig och sen ta och läsa i boken jag lånat av kuratorn. Blir sängen ganska så snart för jag är otroligt trött känner jag! Sen är det bara att försöka peppa till matteprov imorgonbitti (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!