Breath of life

Skoldagen idag tuffade på ganska så snabbt. Dock känns det som tortyr när man måste sitta inne i skolan när det är så jäkla underbart väder ute!!!
Det var en grupp från en musikhögskola och spelade i scala (lokalen där vi har våra lunchkonserter) idag och dom var verkligen jätte duktiga! Såg ut att ha jätte kul och dom hade även vokal ensemble!! Så dom sjöng en låt enbart med ord och läten, jätte bra!! Blev så otroligt musiktaggad och glad av dom!!
Jag longerade Nova idag och hon lyssnade verkligen jätte bra! Minsta lilla komando jag gav henne så lyssnade hon direkt! Känns jätte bra att börja få sådan bra komunikation, nu ska vi träna på att verkligen ha den när jag sitter uppe på också men det kommer inte bli några problem! Hade tänkt rida imorgon men hon kommer nog få vila så jag kan hinna plugga igenom matten ordentligt till nationella på onsdag. Men jag har bestämt mig för att jag SKA klara provet! Jag vill verkligen det och det sägs ju att allt ska gå om man bara vill, eller? Jodå!!
Imorgon kommer arbetsförmedlingen och har lite föredrag för oss. I två timmar!! Kommer bli jobbigt då jag springer och kissar stup i kvarten i och med att jag dricker så mycket vatten! Men det får gå ändå!
Nu ska jag ta och kolla vädret. Har hört rykten om att det ska bli regn onsdag, torsdag och om så är fallet blir alla bönder som inte sått färdigt än pga allt regn som varit bli helt galna! Jag hoppas på mer sol och värme i alla fall, i helgen vill jag sola!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!