Can't make you love me

Då är även denna tisdag avklarad! Skoldagen har vart väldigt slö. Hade ingen svenska, inte direkt någon engelska, pratade och kollade klart på inspelningen från våran konsert på musiken, sen hade jag en halvtimma företagsekonomi innan jag gick och kollade på teornas sista lunchkonsert (!!!!) och sen hade jag info layout och den lektionen var inte så farlig!!
Treornas lunchkonsert var nog det bästa jag någonsin sett dom göra!! Dom var alla jätte duktiga och tror de alla var väldigt taggade för de såg ut att ha så roligt!! Kommer verkligen bli tomt utan dom! De är så lättsamma och glada och gör allting mycket roligare! Kommer verkligen sakna dom!
Skulle ju ha suttit kvar efter skolan för att spela in min och Jessicas låt. Studion sas vara upptagen när jag kom dit och den skulle tydligen vara det ett tag så då tog jag bussen hem. När vi åker genom Åsbro går killen av bussen som sades sitta i studion... var inte en sådan glad Mysan när hon upptäckte det! Hade kunnat bli av med (rent ut sagt) skiten!!! Men men, jag och Jessica får sitta med det nästa vecka!
Jag och Nova tog oss en promenad idag igen, tog en annan väg så jag fick känna på backen. Den är jobbigare än vad den skulle vart förra veckan men inte fullt så jobbig så jag inte orkar med den. Jag har börjar göra så att varje gång Nova blir rädd så stannar vi så hon får kolla sig omkring, oftast då kommer hon på att det fanns ju inge farligt (y) Hon är ändå för mysig mig tjej!! ♥
Nu ska jag skriva upp mina jobbardagar i sommar, klippa bort prislappar från grejerna jag köpte idag och sedan ska jag packa väskan innan det är dags för sängen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!