Cleaning lady

Det här med motion alltså. Alla behöver ju det mer eller mindre. Jag är en av dom som blir för lat om jag kommer av mig och hittar på alla möjliga ursäkter. När jag väl kommer igång så tycker jag att det är jätte kul och otroligt härligt!! Jag gör av med så mycket på bara en liten rask promenad! Måste kolla hur långt jag går! För tillfället är det ju inte så långt men längre kommer det ju bli så småning om! Man mår verkligen så mcyket bättre efteråt! All dåöig energi, jobbiga och dåliga tankar samt känslor som inte får mig att må bra! Jag går ju med musik i öronen vilket får mig att hålla en bra takt! En takt som funkar för mig! Sen är ju naturen så jäkla fin! Jag riktigt bara njuter!!
Jaja, var tvungen att babla av mig lite! Nu ska jag städa innan jag tar en snabb dusch och fräschar till mig inför lite kalas!
Tänker se ut sådär en stund så jag kan få det mesta gjort! Bara musiken som ska igång nu också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!