Monday

Sitter och har nyss försökt trycka in min och Jessicas egna låt i huvudet.. la ifrån mig den ett tag så får jag se snart hur bra jag kan den (y) Ska nämligen försöka mig på att spela in den imorgon, kommer verkligen bli intressant!
För tillfället försöker jag hitta en låt till sången på onsdag, tur att Jessica frågade mig vad jag valt annars hade jag aldrig kommit ihåg det! Tog nämligen en övningskörnings sväng till henne förut för att hämta pappret med melodin på våran låt. Körde igenom Askersund, mot Markebäck, till kiosken i Åsbro och sedan hem. Gick faktiskt riktigt bra, trots att de la asfalt i nya rondellen som blivit istället för ett värdelös korsning vid shell!
Företagsekonomiprovet gick åt skogen idag men jag orkar inte direkt bry mig. Har ingen energi till att kunna koncentera mig ordentligt nu så det sista som är får bli som det blir. Försöker ju självklart göra mitt bästa i alla fall men hjärnen hänger inte riktigt med!
Nova skötte sig kanon idag! Tog samma promenad sväng som igår och hon var mycket lugnare och det var lättare för mig att gå! Känns himla skönt! Ska gå en annan liten sväng imorgon för att se hur kroppen känner för lite uppförsbacke! Kommer dock bli sent då jag ska spela in låten och jag tänker inte åka hem fören det är klart!!
Nu ska jag ägna mig åt musiken innan jag tuppar av helt och hållet, är ap trött!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!