Out of sight

Sitter i sängen och lyssnar på härlig musik för att koppla av och tänka positiva tankar inför matte provet imorgon!
Tiden som spenderades i skolan idag kändes rätt bortkastad. Fick inget seriöst gjort..men men! Sådana dagar behövs kanske också, I gues.
Nova fick ju vila idag då jag spenderade tiden ute i solen men näsan i matteboken. Känns helt okej så ska leva på den känslan ända fram till klockan tolv imorgon!! Det SKA gå!! Har fått sån där sexig eftertracktad linne bränna idag ockå.. tjoho!! Men ska sola i helgen och gå omkring i några shorts. När jag är hemma kan jag ju gå nästan hur som helst då det inte finns någe folk i närheten!!
Nu ska jag kolla igenom bilderna jag tog idag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!