Out of touch

Är så jäkla glad jag har har inte en endaste aning om varför men det är skit samma för det är så jäkla härligt!! Känns som att det var så länge sedan jag kände mig såhär glad!! Vi börjar snart med estetveckorna, snart sommarlov, går ut tvåan vilket innebär att det bara är trean kvar, har ett kanon bra sommarjobb osv!! Känns som att livet leker! Allt känns toppen! Nästan allt i alla fall men så pass mycket att det tar över allt det som inte känns bra!
Skolan flöt på, slutade tidigare då jag och Jessiva äntligen blev klara med våran låt idag! Känns som att förutom det inte fick så mycket vettigt gjort och det kändes himla skönt!
Nova är sjukt jäkla brunstig = stel i baken och skrajare än vanligt. Red lite lösgörande på banan och slutade ganska snabbt för att forfarande ha kvar den där bra känslan. Gick inte så himla bra direkt men det gör absolut ingenting ändå! I vanliga fall hade jag ältat det och bla bla bla, men inte idag!!
Ska fasen ställa mig och dansa en stund!!
So what om jag är helt själv? Älskar att dansa när jag är såhär glad :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!