Ser bara psykopatiskt ut

Mycket bättre humör idag! Drack min frukost för ett tag sen och sedan dess har jag bara kollat runt på nätet. Måste börja dricka vattnet nu så jag får i mig allt jag ska (y) Vågen står still, har gått ner tre kilo och har många fler kvar! Men men, bara att försöka ta det lungt och låta det ta den tid det tar!
Longerade Nova igår igen pga av blåsten, hon blir så larvig och jag var redan lätt irriterad så kändes bäst att göra något som skulle gå bra! Nu ska jag alldeles straxt ta och göra mig i ordning och sedan gå ut och ta in henne. Blåser inte lika mycket så idag ska det ridas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!