Smiling at everything

Sitter i sängen som vanligt och lyssnar på musik och väntar på att Greys Anatomy ska börja. Är ganska bra! Det hinner säkerligen börja innan jag är klar med detta inlägg om jag inte är ovanligt snabb!!
Hade fyra timmars matte nationella, satt och räkna kanske 1,5 timma.. men svarade på fjorton uppgifter så det var ju inte så att jag kanske skrev i en eller två! Men får se vad resultatet blir. Nu ska man våndas till nästa vecka då man får reda på det!! Men jag hoppas,hoppas verkligen att jag klarar det!! Efter prov och "lunch" så satt vi ute i solen och jag bättra ju på med en ännu snyggare bränna (y) blev ganska så röd och efter en bra stund ganska så yr så orkade inte vara med på idrotten. Jag åkte hem istället men jag tror bussbolagen missat vad AC är för något...
Väl hemma satte jag mig i solen igen så nu är jag bränd! Ganska så röd! Så bröstkorg, rygg och armar så få lite vila imorgon!! Kommer dessutom hem sent imorgon så blir inget direkt solande då. Jag är inte den som pressar som tusan vid minsta lilla solstråle men tycker om att sitta ute i solen och läsa och då blir man ju varm, tar av sig och får färg (y) Brukar ju alltid få så jäkla ful bränna så hade tänkt få till en lite bättre grund så jag inte blir krit vit där t-shirten slutar efter ett ridpass exempelvis. Men jag har vitare händer efter att ha haft ridhandskar och det kommer jag nog ha länge,länge!
För fyra år sedan kunde jag inte använda ridhandskar, eller ja, jag kunde ju men tyckte det var obehagligt. Tycker fortfarande inte om att ha handskar som typ när man planterar grejer, diskar osv. Men för att återkomma till ridningen så åkte jag för fyra år sedan på ridläger (lärde mig enormt mycket och hade otroligt kul, var det som fick igång mig ridning ordentligt!) och jag fick sådana jäkla blåsor och sår på händerna och sedan dess har jag haft handskar! Så var det med den historian ;)
När jag ändå är inne på spåret ridning så fick ju Nova vila igår och idag tog jag lite lätt lösgörande på banan. Hon var lite stel i formen och baken var inte riktigt men men beror på att hon börjar bli otroligt brunstig! Igen (y) Hon stannade en gång på vägen från banan, till hagen, så fort hon kom in i hagen och sedan när hon gått ner till badkaret, haha! Men i alla fall så körde jag lite lätt bara i skritt och trav + att det var ju ganska så varmt och banan är som en öken.
Nu har det till och med hunnit bli en paus! Hehe, men tog lite paus i skrivandet medans jag kollade på programmet. Må vara kvinna men är inte alltid lätt att göra flera saker samtidigt!
Känner att färgen passar mig just nu! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!