The wind blows

Nyss sätt sista avsnitten av vampire diaries , säsong tre.. Grina rätt bra kan jag ju säga! Usch, vill ju inte vänta tills nästa säsong kommer ut!! Så jäkla bra! Fattar inte hur man kan fastna för en serie eller bok, film eller liknande på detta sätt!!
Igår longerade jag Nova i och med att hon är brunstig och stel. Hon gick inte helt rent i vänster fram men det var heller inget jätte märbart så hon har säkerligen bara trampat snett i hagen eller liknande. Innan vi gick till banan så gick vi mot skritt svängen för att vända precis innan och jag kan ju säga att hon fick riktig fart på Knutte, Mixer och Vesslan. Hon kissa som tusan vid dom och dom blev helt galna och galoppera bredvid oss hela tiden, både upp och ner för backen! Haha, Nova såg ganska lycklig ut över allt uppmärksamhet kan jag ju säga! Idag ska hon och jag ta oss en liten promenad i skogen, antingen snart eller ikväll beroende på vad jag hinner.
Ska på kalas runt tre, hoppas på att jag kan få köra! Ska höra med Madde sen! Jag väntar på att molnen ska försvinna så solen kan titta fram och jag kan sola mina sjukt bleka ben! I väntan på det ska jag byta om och ta mig en promenad med musik i öronen på hög volym!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!